Bancuri Iernut

Bancuri

Bancuri
Noapte de iarnă, furtună. Un brutar tocmai voia să închidă magazinul, când intră pe uşă un client înfrigurat care voia să cumpere un cozonac. - Sunteţi însurat, domnule? întreabă brutarul. - Bineînţeles! Dar ce, credeţi că mama m-ar fi trimis la cumpărături pe o vreme ca asta?; - Gaura unui covrig costă bani? - Sigur că nu. - Şi atunci de ce nu o faceţi ... [detalii]

Maxime
Mama proştilor e mereu gravidă...; O ţigară scurtează viaţa cu 2 minute. O sticlă de bere scurtează viaţa cu 4 minute. Dar o zi de muncă scurtează viaţa cu 8 ore!; Dacă vrei să ştii cum este un om, dă-i o funcţie de conducere. Cine zâmbeşte atunci când lucrurile merg prost s-a gândit deja pe cine să dea vina... Un semn sigur că ai îmbătrânit ... [detalii]

Perle diverse
"Am revenit în direct cu telespectatorii noştri. Între timp, ne-am înmulţit aici în studio." (Mihaela Radulescu); "Nevasta-mea este o femeie care, oricâte greşeli aş face, tot o iubesc." (Vali Vijelie); "Este o mare incultura să treci 4 ani prin liceu şi să nu înveţi nici măcar să copiezi."; "M-am certat şi cu Mitică Dragomir, dar fară jigniri. El m-a ... [detalii]

Culmi
Culmea căsătoriei: Să ceri mâna fetei şi să primeşti piciorul tatălui. Culmea tramvaiului: să te depăşească al doilea vagon... Culmea tupeului: Să te caci la o uşă după care să baţi şi să ceri hârtie! Culmea culmii tupeului: Să mai baţi o dată şi să zici că nu ţi-a ajuns! Culmea liniştii: Să fie asa de linişte în jur incât s-auzi cum te mănâncă-n cur. Culmea ... [detalii]

Replici
De obicei e nebun, dar are şi clipe de luciditate când e doar idiot. Ai o voce frumoasă, de ce o iroseşti vorbind? Suferi de boala aia de a te băga în treburile oamenilor. Cum de doi oameni aşa de frumoşi ca voi... au un copil aşa de urât? Întodeauna mi-am dorit să am pe cineva la care să ţin, să îl iubesc, să imi fie prieten...După ce te-am întâlnit pe ... [detalii]

Legi
Dacă ceva poate să meargă prost, va merge. * Dacă mai multe lucruri pot merge prost, vor merge în cea mai defavorabilă secvenţă.* Probabilitatea de apariţie a unui eveniment este invers proporţională cu dezirabilitatea lui.* Indiferent de ce merge prost, probabil că arată bine.* Când lucrurile par că nu se mai înrăutăţesc, ai răbdare. Se vor ... [detalii]

Copiii spun lucruri trăznite
- Într-o seară m-am trezit să mă duc la baie... şi uşa dormitorului la mami şi la tati a fost deschisă... - Şi...? - Am văzut pe mami că-i mânca puţa la tati... -Şi...? - Am fugit repede înapoi că mi-a fost frică să nu mi-o mănânce şi pe a mea...; De unde vine obiceiul să spunem că trebuie udată încălţămintea sau haina noua? Obiceiul că trebuie udată ... [detalii]

Videoclipuri comice
Leşin la nuntă; Faze comice la nunţi; Asta nuntă !; O porţie bună de râs; Super melodia P*la; Pisica manelistă 1; Pisica manelistă 2; Cele mai tari faze cu sex (animale); Injurături in direct; De râsul artelor marţiale; Fotbal nebun; Accidente comice; Faze tari in sala de gimnastică; Andreea Esca înjură ... [detalii]